onsdag 11 april 2012

Grattis brorsan!


Det här kortet fick min bror när han fyllde år i slutet på mars. Han har alltid gillat bilar. Han hade en bok när han var liten som heter "Jag kan köra alla bilar". Den kunde han säkert utantill. Han gav vår farmor ett löfte när han inte var större än en smurf, att han skulle komma och hämta henne i sin bil när han blev stor så skulle de ut på ett äventyr. Det löftet höll han och farmor blev utbjuden på många bilturer. Det är ett mysigt minne även för mig.
Bilen är en Vilda stämpel, färglagd som alltid med distresser. Pappret är gammalt, blommorna är Prima och rosknopparna är Storyteller. Rundeln är en träkloss- stämpel som jag vunnit och vet inte vem som gjort den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!